Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Enough

Av Martell - 15 september 2009 21:46

I´m done fighting with myself, the darkness within tears my soul and life apart, leaving me wounded and suicidal. I find peace and forgiveness in God, he and the angels gives me the strength to face my inner demons and I question myself.

My fate is illuminated, sealed and stashed in a carbon box at Gods secret vault, only he knows what, where and why. He laughs at my plans, and I can feel him starring at me. I have been tourmented enough, time to blow the sickness away and embrace the true love without regret, without worry.

This is my confession, my words of gold, printed with the value of life and measured with the very existence of myself and my soul. I´m greatful, and so are you.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martell - 16 september 2009 15:43

Nog finns det allt en liten gamer-nörd i dig med :) Jag kom o tänka på spelen som jag lirade när jag var yngre och hur mycket tid man lade ner på dem. De flesta av spelen som jag fastnade för då var gjorda för Amigan. Jag ska radda upp några av d...

Av Martell - 16 september 2009 14:48

Plugget har åter igen kommit igång och det är faktiskt skönt, vill nämligen ha det avklarat och börja söka efter ett nytt spännande arbete! Tänk er så skönt det kommer att bli när du får dina papper i handen. Du har nu tagit kandidatexamen, grattis s...

Presentation

Omröstning

Om du hade haft tillgång till en tidsmaskin, vad av följande alternativ hade du valt då?
 Löst Palmemordet
 Tagit reda på Jack the rippers identitet
 Påverkat 2:a världskriget
 Rest till framtiden!
 Hälsat på Jesus
 Ordnat upp ett gammalt personligt misstag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards